آموزش اپلیکیشن

دیجی‌اکسپرس امکانی را فراهم کرده که شما بتوانید با وسیله نقلیه خود، به‌صورت تمام‌وقت یا پاره‌وقت و بدون واسطه، کالاهای دیجی‌کالا را به دست مشتریان رسانده و از این راه، کسب درآمد کنید.

شما می‌توانید با آگاهی از شرایط ثبت‌نام در دیجی‌اکسپرس و پس از ثبت‌نام حضوری و مطالعه آموزش استفاده از اپلیکیشن سرویس تحویل برنامه‌ریزی شده یکی از سفیران فعال دیجی‌اکسپرس شده و با نصب اپلیکیشن اختصاصی این سامانه، فعالیت خود را شروع کنید.

از طریف اپلیکیشن اختصاصی دیجی‌اکسپرس شما می‌توانید تمام اطلاعات لازم را مشاهده کرده و بازه‌های ارسال کالا را طبق زمان‌بندی شخصی خود انتخاب کنید.

آموزش اپلیکیشن سرویس تحویل برنامه‌ریزی شده، ارسال سفارش‌های دیجی‌کالا:

پس از ورود به نرم‌افزار سرویس تحویل زمان‌بندی شده (سرویس گارانتی):

۱- روی گزینه “رمز عبور را فراموش کردم” کلیک کنید.

۲- شمــــاره مــوبایل خـــود را وارد کنید.

۳- کــد ورود به دیجــی‌اکسپرس را وارد کنید.

۴- رمز عبور ۸ کاراکتر، باید ترکیبــی از حرف انگلیسی و اعداد باشد.

5_شماره موبایل و رمز عبور خود را وارد کنید.
6_پــس از ورود به نـرم افــزار سـه گزینه مشاهده میکنـید. (پروفایل-پیشنهادات-سفرها)
7_در قسمت پروفایل اطلاعات حساب کاربری و کیف پول شما نمایش داده می‌شود.
پس از تحویل سفارشات مبـلغ شما در کیف پول شارژ می‌شود.
در قسمت سفـرها؛ می‌توانیـد جزییات سفـــرها و تعداد آدرس و کل بسته‌ها را مشاهده کنید.

۸-با کلیک روی گزینه برداشت وجه مبلغ به حساب شما واریز می‌شود.
در هر روز می‌توانید تا ۳ مرتبــه درآمد خود را برداشت کنید.
9_با کلیــک روی گزیـنه پیشنهادات بازه های پیشنهادی را مشاهــده کنید.
10-برای رزرو روی هر سفارش کلیک کرده و گزینه قبول پیشنهاد را انتخاب کنید.
برای مشاهده آدرس شعبه روی گزینه مشاهده بر روی نقشـه کلیک کنید.

پس از قبول پیشنـهاد، سفارش شما در صفحه تحویل مرسولات ثبت می‌شود.
حتما یک ساعــت و نیـم  قبـل ازشروع بازه در انبار حاضر باشید.
11_از منوی سفــر‌ها بازه رزرو شـده را انتخاب کنید.
12_روی گزینــه اسکـن کــــد ورودی  کلیک کرده و با دوربین گوشـی خود، بارکد را اسکن کنید.

13_پس از اسکن بارکد شماره بــلاک سفارش شما مشخص می‌شـود. سفارش شما از قبل در ترولـی مورد نظر چیدمان شده است.
همکــاران شعبــه، ترولـی را به شما تحویل می دهند.

14_15در این مرحله  باید تعداد و شماره بارکد بسته‌ها را  بررسی کنید.
این کار را به ۲ صورت می‌توانیـد انجـام دهید :
1_بررسی براساس شماره بسته

۲- اسکن بارکد بسته

 

16_درصورت مفقودی بسته، خطای بالا نمایش داده می‌شود.
17_با کشیـــدن آدرس‌ها به سمت چـــپ  به بخش مرتـــــب شـــده رفتـــه و با کشیــــدن آدرس به بالـا و پاییـــن طبق تصویر، امکان‌ تغییر و ویرایش الویت مسیرها را خواهید داشت.

 

18_گزینــه تاییــد ترتیــب آدرس‌هـا را انتخـــاب و بسته‌هــا را بـه ترتیـــب مقصــد  در وسیلــه نقلیــه خـــود چیدمان کنید.

 

19_در این مرحله آدرس سفارش‌ها به شما نمایــش داده مــی‌شود و با انتخاب گزینه «شروع سفر » سفر خود را  آغاز کنید.
20_به وسیــله مسیریاب به سمـت مقصد مشتری حرکت کنید.
با نزدیــک شــدن بـه مقصــد بـا مشتری تماس گرفته و هماهنگـی جهت دریافت بسته را انجام دهید.
فقط در شـرایــط ذکـر شــــده با مشتری تماس بگیرید.
1_پیدا نکردن آدرس
2_عدم حضور مشتری در محل
3_تاخیر در ارسال سفارش

21_22_با انتخاب گزینه به مقصد رسیدم؛اطلاعــات تماس و نام گیرنـــده به همراه تعداد و شمـاره بارکد بسته برای شما نمایش داده می‌شود.

23_برای تحویــل به مشتــری تیــک بسته را انتخاب کنید.
24_سپس روی گزینه تحویل مرسوله  کلیک کنید.
25-کد ۵ رقمی را از مشتری دریافت کرده و آن‌را وارد کنید . در انتها گزینه تایید تحویل را انتخاب کنید.
26_بعد از تحویل سفارش به مشتری: در صورتی که مشتری کد تحویـــل را نداشـت مطابــق با تصـویر اول  انتخاب کنید.

27_از تحویـل گیرنــده حتما  کد ملــی دریافت کنید. همچنین می‌توانیـد امضا شخص را دریافت کرده و روی گزینه تایید کلیک کنید.
28_در صورت عدم پاسخگویی مشتری تیک شماره بارکد بستــه را انتخــاب نکنید.
29_در صورت عدم تحویل به مشتــری  روی گزینه کلیک کرده و در صفحــه بعد، علت آن را انتخاب کنید.
در صورت انتخاب گزینه سایــر  حتما در قسمت توضیحات علت آن را ثبت کنید.

30_در برخی از بسته‌ها، تحویل بستــه تنها با کد تحویل امکان پذیر اسـت.
درصورتی که مشتــری قادر به ارایه کد تحویل نبود، می‌بایست بستـه را با دلیــل«عــدم ارایه کد تحویــل»بسته را مرجوع کنید.
31_سفارش‌هایی که به مشتری تحویل دادید با تیک سبـــز رنــگ مشخـــص می‌شود.
سفارش‌هایی که به مشتری تحویل نشــده با ضربــدر قرمــــز  مشخـــص می‌شود.
در صورتی‌که کالای مرجوعی دارید به انبار بازگشته و سپـــس گزینــــه  نهایی کردن سفر را انتخاب کنید.

32_در صورتی‌که سفارش مرجوعی داریـد،حتما در پایان بازه ارسال خود،  بسته را به انبـــار برگـــردانــده و تحویـــل واحــد حراست دهید.
پس از تحویل به شعبه، گزینه تحویل بسته به انبار را انتخاب کنید.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*