درآمد فعالیت در شعب تهران و کرج

سفیران سرویس تحویل برنامه‌ریزی شده، می‌توانند با فعالیت در شعب تهران و کرج با طی کردن مسافت کمتر از درآمد تضمین شده برخوردار شوند.

شما با همکاری در این سرویس می‌توانید علاوه‌بر بهترین استفاده از زمان فعالیت خود در دیجی‌اکسپرس، بدون دغدغه سفارش‌ها را قبول کرده و کسب درآمد کنید.

در هر بازه زمانی ۲۵ تا ۳۰ سفارش تحویل سفیر می‌شود، درصورتی‌که سفیر بیشتر از ۳۰ سفارش تحویل دهد، به ازای هر سفارش بیشتر مبلغ ۱۲ هزار تومان به درآمد او اضافه خواهد شد.

مثال: سفیری در شعبه بازار(جمهوری، ۱۷ شهریور، مولوی) بازه چهار (۱۷ تا ۲۰) را رزرو کرده است و ۲۵ سفارش را با موفقیت تحویل داده است، درآمد او در این شعبه براساس جدول بالا مبلغ ۶.۹۳۰.۰۰۰ ریال است.

مثال۲: سفیری در شعبه کیانشهر بازه سه (۱۴ تا ۱۷) را رزرو کرده است و ۳۲ سفارش را با موفقیت تحویل داده است. چون سفیر بیشتر از ۳۰ سفارش را تحویل داده است (۲ سفارش بیشتر)، درآمد او در این شعبه براساس جدول بالا مبلغ ۴.۲۰۰.۰۰۰ ریال (مبلغ ۳.۹۶۰.۰۰۰ ریال به عنوان درآمد ثابت و مبلغ ۲.۴۰۰.۰۰ ریال برای ۲ عدد سفارش بیشتر) است. (به ازای هر سفارش بیشتر از ۳۰ عدد، مبلغ ۱۲ هزار تومان به درآمد اضافه خواهد شد)

سفیران می‌توانند با رزرو بازه‌ها بر اساس جدول زیر در شعب مختلف درآمد کسب کنند.

سوالات متداول

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*