شرایط و قوانین

terms-conditions

به دیجی اکسپرس خوش آمدید

از این‌که ما را انتخاب کرده‌اید، خوشحالیم و امیدواریم تجربه رضایت‌بخشی را برای شما رقم بزنیم. این سرویس از طریق وب‌سایت  www.digiexpress.ir به مشتریان ارائه می‌شود.

کاربران با ثبت‌نام در وبسایت و/یا استفاده از خدمات ما، می‌پذیرند که شرایط و قوانین موجود را به صورت کامل مطالعه کرده و نسبت به تمام موارد آن، آگاهی کامل دارند. امکان دارد شرایط و مقررات «دیجی اکسپرس» در طول زمان تغییر کند و کاربران با هر بار استفاده از «دیجی اکسپرس» پس از تغییرات، این شرایط را به صورت ضمنی می‌پذیرند. سند حاضر در حکم قرارداد بوده و پذیرش آن موجب لازمالجرا بودن کلیه مفاد آن میان طرفین خواهد بود.

حفظ حریم شخصی

این اطمینان خاطر را به کاربران گرامی می‌دهیم که حفظ حریم شخصی آن‌ها برای دیجی اکسپرس محترم بوده و از اطلاعات شخصی کاربران تنها برای اطلاع‌رسانی (نظیر ارسال خبرنامه) و ارائه خدمات بهتر استفاده می‌شود، بنابراین تمام اطلاعاتی که در زمان ثبت‌نام، تکمیل پروفایل و استفاده از پلتفرم در اختیار ما قرار می‌گیرد، نزد دیجی اکسپرس محفوظ خواهد بود و به‌هیچ عنوان در اختیار اشخاص دیگر قرار نخواهد گرفت مگر در صورت درخواست مقامات صالح اداری و قضایی.

کاربر و حساب کاربری

۱. کلیه افراد بالای ۱۸ سال می‌توانند در دیجی اکسپرس ثبت نام نمایند.

۲. کاربر شخصی است که با ثبت اطلاعات کاربری خود در فرم ثبت نام (آنلاین یا به واسطه امضا قرارداد) و پذیرش شرایط استفاده، از هر یک از خدمات دیجی اکسپرس استفاده می‌کند.

۳. استفاده از خدمات سایت برای تمامی افراد آزاد است اما برای دسترسی به خدمات، ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید.

۴. وارد کردن اطلاعات صحیح در هنگام ثبت نام الزامی است و کلیه مسئولیت‌های عدم صحت اطلاعات وارد شده، به عهده کاربر است.

۵. مسئولیت حفظ امنیت، نگهداری از نام کاربری و رمز‌عبور و مسئولیت کامل سفارشاتی که با نام کاربری و رمز عبورتان صورت می‌پذیرد با خود کاربر است.

قوه‌ی قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت وجود قوه‌ی قهریه، دیجی اکسپرس هیچگونه مسئولیتی در قبال کاربران نخواهد داشت.

تعاریف

مشتری: به تمام اشخاصی که از «دیجی اکسپرس» جهت ارسال محصولات و مرسولات خود به گیرنده استفاده می‌کنند، مشتری گفته می‌شود.

گیرنده: منظور افرادی هستند که مرسولات به آنها ارسال می‌شود.

سفیر: منظور راننده وسیله نقلیه‌ای است که مسئولیت دریافت سفارش از مشتری و تحویل آن به گیرنده را بر عهده دارد.

شرایط عمومی

۱. خدمات «دیجی اکسپرس» بر پایه ارسال سفارشات تندمصرف مانند «کالاهای فروشگاهی و انواع مواد غذایی» و سایر کالاهای مصرفی تعریف شده است و برای ارسال سفارش‌های دیگر مانند نامه، وجه نقد و غیره، قابل استفاده نیست.

۲. دیجی اکسپرس صرفا وظیفه انتقال سفارش از محل مشتری به محل گیرنده را بر عهده دارد و هیچ مسئولیتی در قبال کیفیت، کمیت و سلامت سفارش ندارد.

۳. بسته‌بندی صحیح مرسولات به عهده مشتری است. لذا چنانچه به دلیل ایراد در بسته‌بندی مرسوله و لفاف‌بندی نا‌مناسب خسارتی به آن وارد شود، کلیه مسئولیت‌های بعدی متوجه مشتری خواهد بود.

۴. سفیر وظیفه دارد مرسوله را درب منتهی به خیابان یا کوچه (و نه درب واحد) تحویل نماید. مگر در خصوص کالاهای سنگین که روی جعبه آن علامت XL وجود دارد، که در فرض اخیر سفیر می‌بایست تا طبقه سوم مرسوله را به رایگان حمل و درب واحد تحویل نماید. هزینه حمل مرسولات سنگین به طبقات بالاتر به ازای هر طبقه مازاد به توافق سفیر و مشتری صورت می‌پذیرد. همچنین سفارش سوپرمارکتی نیز درب واحد به مشتری تحویل خواهد شد.

۵. مشتریان مجاز به ارسال مرسولاتی که جز فهرست ممنوعات پستی است نبوده و در صورت ارسال این اقلام با هر یک از سرویس‌های دیجی اکسپرس، کلیه مسئولیت‌های مربوطه به عهده مشتری خواهد بود.

۶. مشتری اجازه واگذاری، فروش، اجاره و هر نوع معامله خدمات «دیجی اکسپرس» به اشخاص ثالث را ندارد.

۷. اطلاعات مشتری باید به دقت و درستی وارد شود. در صورت احراز هویت و اطلاع از عدم صحت اطلاعات مشتری، کلیه خدمات درخواستی به مشتری تعلیق شده و هیچگونه مسئولیت متوجه دیجی اکسپرس نخواهد بود.

۸. در صورت سوء استفاده از پنل کاربری «دیجی اکسپرس» مانند تبانی با افراد ثالث و ثبت سفر غیرحقیقی و یا فعالیت‌های که مطابق قانون جرم تلقی شده، کلیه خدمات درخواستی به مشتری تعلیق و مراتب از طریق مراجع قضایی صالح پیگیری خواهد شد.

۹. پایبندی به رفتار اجتماعی، شغلی، اخلاقی مناسب و قانونی، رعایت ضوابط و مقررات کشور بر عهده مشتری بوده و شرکت «دیجی اکسپرس» که صرفا ارائه‌دهنده خدمات فنی دیجیتالی است، نقشی در این میان ندارد.

۱۰. مشتریان خدمات «دیجی اکسپرس» متعهد هستند ضوابط و مقررات لازم و تعیین‌شده توسط نهادهای قانونی مانند نیروی انتظامی، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی یا سایر مراجع قانونی و ذی‌ربط را به‌طور کامل اجرا کنند و «دیجی اکسپرس» مسئولیتی در قبال محتوای سفارش‌ها ندارد.

۱۱. کلیه مشتریان و سفیران متعهد به رعایت شئونات و اخلاق رایج مملکت، تعادل در رفتار اجتماعی و خودداری ازهرگونه سوء استفاده و سوء رفتار نسبت به شرکت نوآوران حمل و نقل چابک ایرانیان و کلیه متعلقات مادی و معنوی آن بوده و در صورت ورود هرگونه آسیب مستقیم یا غیر‌مستقیم به اموال مادی، معنوی و برند این شرکت گردد با خاطی مطابق مقررات رایج مملکتی از جمله قانون ثبت اختراعات، طرح ‌های صنعتی و علائم تجاری ایران قانون مدنی، قانون مسئولیت مدنی و آیین نامه‌ها و مصوبات بعدی رفتار خواهد شد.

قیمت‌گذاری

هزینه خدمات در دیجی اکسپرس بر اساس حجم و وزن مرسوله، نوع سرویس درخواستی، مسافت و زمان بندی محاسبه خواهد شد، لکن بعضی اوقات هزینه‌ی مذکور دست‌خوش برخی عوامل ذیل و سایر مسائل غیر‌قابل پیش‌بینی خواهد شد:

  •  شرایط نامساعد آب‌وهوایی
  •  وضعیت ترافیکی و نا‌مساعد بودن وضعیت راه‌ها
  •   ایام و مناسبت‌های تقویمی و تعطیلات رسمی که موجب افزایش حجم سفارشات می‌گردد.

در موارد فوق ممکن است ارسال سفارش‌ها در برخی مسافت‌ها محدود شود یا حتی امکان ارسال برای مشتری وجود نداشته باشد. در همین راستا مشتریان حق هرگونه ادعا نسبت به عدم پذیرش سفارش از سوی دیجی اکسپرس را از خود سلب و ساقط می‌نمایند.

 

جبران خسارت

۱. در مواردی که «دیجی اکسپرس» جبران خسارت به مشتری را به‌طور کلی یا جزیی پذیرفته است، برای پرداخت این خسارت‌ها، لازم است مشتری خسارت‌دیده، فاکتور سفارش به همراه مستندات مرتبط مانند، تصویر سفارش آسیب دیده را به واحد پشتیبانی «دیجی اکسپرس» ارسال کند. دیجی اکسپرس تنها در فرضی به جبران خسارت وارده می‌پردازد که قصور یا تقصیر ایشان به طریق مقتضی و از مبادی قانونی به اثبات برسد.

۲. در مواردی که سفارش‌هایی که توسط گیرنده دریافت شده‌اند یا هزینه‌هایی که جهت حفظ رضایت مشتری توسط رستوران یا فروشگاه انجام می‌شود، به‌طور کلی بررسی نخواهند شد.

۳. خسارت ناشی از عدم ارائه اطلاعات صحیح، عدم حضور گیرنده، ناخوانایی نشانی، عدم پاسخ به تماس یا محتوای ناقص سفارش، بر‌عهده مشتری است.

تعهدات کلی سفیران

۱. سفیر موظف است در حفظ و نگهداری اموال تحویلی از طرف شرکت «دیجی اکسپرس» یا صاحبان سفارش، کوشا باشد و در صورت ایجاد هرگونه خسارت به اموال شرکت، اموال صاحبان سفارش و مرسولات از سوی سفیر، هزینه خسارت وارد شده از حساب سفیر کسر می‌شود.

۲. سفیر موظف است مدارک شناسایی خود اعم از اصل کارت ملی، اصل شناسنامه، عکس پرسنلی یا سلفی، نشانی محل سکونت و مدارک احراز آن، گواهی‌نامه و سند وسیله نقلیه را جهت بررسی و احراز هویت به دیجی اکسپرس ارائه دهد.

۳. در صورت نیاز به احراز هویت مجدد، سفیر می‌بایست از طریق ویدئو احراز هویت یا به صورت حضوری همکاری‌های لازم را داشته باشد در غیر این صورت شرکت مجاز به مسدود سازی حساب کاربری سفیر است.

۴. در صورت خیانت در امانت توسط سفیر ، شرکت «دیجی اکسپرس» مجاز است به صرف احراز موضوع به تشخیص خود نسبت به دریافت خسارت، از طریق اجرای تضامین اقدام و در صورت عدم تکافو تضامین مازاد خسارات را از طریق طی مراحل قضایی وصول نماید.

۵. سفیر متعهد است یک «شماره شبا» و «شماره کارت» به نام خود، به شرکت «دیجی اکسپرس» اعلام کند تا مبالغ کارکرد و پاداش، به آن حساب واریز شود. سفیر اعلام می‌کند که واریز به این حساب، به منزله پرداخت به شخص ایشان بوده و با واریز وجوه نقدی مانند کرایه سفرها، پاداش، تضمین درآمد و جوایز به این حساب، مسئولیت از شرکت «دیجی اکسپرس» برداشته می‌شود و سفیر نمی‌تواند در آینده مدعی عدم پرداخت آن شود. بدیهی است در صورت اعلام نکردن شماره شبا توسط سفیر تا موعد پرداخت کارکرد (کرایه سفرها، تضمین درآمد و پاداش)، امکان پرداخت در همان روز وجود ندارد و مبلغ کارکرد تا زمان اعلام شماره شبا، نزد شرکت «دیجی اکسپرس» باقی می‌ماند.

۶. سفیر هیچ‌گونه رابطه‌ی استخدامی یا رابطه‌ی مشتری و کارگری با شرکت «دیجی اکسپرس» ندارد و از این بابت حقوق و تکلیفی متوجه دیجی اکسپرس نخواهد بود.

۷. سفیر متعهد می‌شود، از برقراری ارتباط با صاحبان بسته‌ی سفارش یا همان مشتریان «دیجی اکسپرس» که از طریق پلتفرم «دیجی اکسپرس» به او معرفی شده‌اند، خودداری کند. از این رو در صورتی که سفیر با تماس مستقیم خارج از چارچوب پلتفرم، خدمات حمل‌ونقل را برای صاحبان کسب‌وکارهای همکار با «دیجی اکسپرس» انجام دهد، متعهد است که پنج برابر درآمد حاصل از این سفرها را به عنوان خسارت به شرکت «دیجی اکسپرس» پرداخت کند. بدیهی است در صورت برقراری ارتباط مستقیم با صاحبان بسته‌ی سفارش، دسترسی سفیر به پلتفرم «دیجی اکسپرس» قطع خواهد شد.

۸. پایبندی به رفتار اجتماعی، شغلی، اخلاقی مناسب و قانونی، رعایت ضوابط و مقررات کشور بر عهده سفیر بوده و شرکت «دیجی اکسپرس» که صرفا ارائه‌دهنده‌ی خدمات فنی دیجیتالی است، نقشی در این میان ندارد.

۹. سفیر تأیید می‌کند که در ارتباط با فعالیت خود از کلیه‌ی قوانین و مقررات مربوط به کار، بیمه‌های اجتماعی، همچنین قوانین مربوط به مالیات و عوارض، امور صنفی و نظایر آن کاملا مطلع بوده و از این رو در صورت عدم اجرای قوانین و مقررات مربوطه از سوی سفیر، هیچ‌گونه مسئولیتی متوجه شرکت «دیجی اکسپرس» نیست.

۱۰. با توجه به اینکه که صاحبان بسته‌های سفارش از طریق «دیجی اکسپرس» به سفیر وصل می‌شوند و از خدمات او برای رساندن بسته‌های سفارشی خود استفاده می‌کنند، سفیر موظف است برای حفظ اعتبار نام و برند «دیجی اکسپرس»، کلیه ضوابط اخلاقی پسندیده و شئون اخلاقی، عرفی، رفتار احترام‌آمیز و امانت‌داری را در ارتباط با صاحبان بسته‌های سفارش رعایت کند. در صورت بروز هرگونه خسارت به نام و اعتبار تجاری پلتفرم، شرکت «دیجی اکسپرس» مجاز است خسارت وارده را از سفیر مطالبه کند.

۱۱. سفیر متعهد است صرفاً نسبت به جابه‌جایی بسته‌های سفارشی اقدام کند که در چارچوب قرارداد شرکت «دیجی اکسپرس» و صاحبان بسته‌های سفارش باشد و از جابه‌جایی بسته‌های سفارشی که خارج از قرارداد و خارج از قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است، اجتناب کند و مراتب را در سریع‌ترین زمان به اطلاع «دیجی اکسپرس» برساند.

۱۲. سفیر مجاز است متناسب با اندازه باکس «دیجی اکسپرس» نسبت به جابه‌جایی بسته‌های سفارش اقدام کند و در صورتی که مشتری، تقاضای حمل بسته‌ای خارج از ابعاد باکس داشته باشد، سفیر موظف است ضمن اجتناب از جابه‌جایی آن، موضوع را در سریع‌ترین زمان ممکن از طریق ثبت تیکت در فرم گزارش گری، به «دیجی اکسپرس» اطلاع دهد.

۱۳. سفیر موظف است در طول سفر، کلیه قواعد راهنمایی و رانندگی را رعایت کند. مسئولیت جبران هرگونه خسارات وارده در زمان سفر، به سبب عدم رعایت مقررات، به عهده سفیر بوده و «دیجی اکسپرس» در این خصوص هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت. همچنین در صورت بروز چنین اتفاقاتی، «دیجی اکسپرس» مجاز خواهد بود خسارت وارده به اعتبار پلتفرم را از سفیر مطالبه کند.

۱۴. سفیر متعهد می‌شود که توصیه‌های شرکت «دیجی اکسپرس» از قبیل نوع رفتار با مشتری و گیرنده، وضعیت فنی و ظاهری مناسب وسیله نقلیه و باکس انتقال بسته‌های سفارش را رعایت کند. در هر حال خود سفیر منحصراً مسئول پاسخگویی به هرگونه اعتراض و شکایت احتمالی مشتریان در رابطه با نوع عملکرد و سرویس‌دهی خواهد بود.

۱۵. سفیر متعهد است تمامی همکاری‌های لازم را با تیم «دیجی اکسپرس» برای انجام فرآیندهای تجهیز، آموزش و نظارت، انجام دهد.

۱۶. سفیر متعهد است امکانات اولیه خدمات رسانی نظیر تهیه تلفن همراه مناسب، خرید اینترنت همراه و مکان‌یاب را شخصا فراهم نماید، بدیهی است در صورت خدمات‌رسانی نامناسب به دلیل فقدان موارد مذکور کلیه مسئولیت‌ها به عهده سفیر خواهد بود.

۱۷. در صورت عدم انجام تعهدات قانونی و قراردادی توسط سفیر که موجب الزام شرکت به پرداخت وجوهی به هر عنوان مانند جریمه یا خسارت و … به اشخاص ثالث، اعم از حقیقی و حقوقی و دولتی و خصوصی شود، سفیر متعهد و مکلف به پرداخت وجوه مذکور به شرکت است.

۱۸. سفیر متعهد است در اسرع وقت کلیه مطالبات نقدی، غیرنقدی و امانات صاحبان کسب‌وکارها از قبیل دستگاه pos را به آنها برگرداند. در صورت هرگونه کوتاهی از این کار، شرکت «دیجی اکسپرس» مجاز است به نمایندگی از صاحب سفارش، هزینه را از حساب سفیر کسر کرده و به حساب صاحبان سفارش واریز کند.

۱۹. واحد پشتیبانی «دیجی اکسپرس» به عنوان نماینده شرکت با سفیر در ارتباط است. کلیه مطالبی که از طرف تیم پشتیبانی به سفیر اعلام می‌شود، لازم‌الرعایه است. تمامی مکالمات فی‌مابین واحد پشتیبانی و سفیر ضبط و قابلیت در کلیه مراجع استناد خواهد شد. بدیهی است در صورتی که سفیر یا مشتری از مجاری غیر رسمی با پشتیبانی تماس برقرار نمایند، مکاتبات و مکالمات مربوطه نیز مشمول بند مزبور است.

۲۰. در صورت بروز هرگونه مشکل با مشتریان، سفیر به هیچ عنوان اجازه برخورد مستقیم و شخصی با مشتری را ندارد و باید مشکل به واحد پشتیبانی «دیجی اکسپرس» اعلام کند تا موضوع از طریق واحد پشتیبانی پیگیری شود. در غیر این صورت کلیه عواقب ناشی از آن، به عهده خود سفیر بوده و در صورت شکایت مشتری و یا لغو همکاری ایشان با شرکت «دیجی اکسپرس»، شرکت مجاز است کلیه ضرر یا خسارت وارده را از سفیر مطالبه کند.

۲۱. سفیر متعهد است تمامی قوانین و شرایط پلتفرم «دیجی اکسپرس» را با دقت مطالعه و رعایت نماید، در صورت تخلف سفیر از مقررات حاضر و سایر توافقات بعدی دیجی اکسپرس مجاز به توقیف کلیه مبالغ نزد خود و تعلیق حساب کاربری سفیر تا تعیین تکلیف نهایی خواهد بود.

۲۲. سفیر به هیچ عنوان حق استفاده از وسیله نقلیه‌ای به غیر از وسیله‌ی نقلیه معرفی و ثبت شده در «دیجی اکسپرس» را ندارد.

On-demand Service (سرویس تقاضا محور)

۱. در این سرویس هیچگونه هزینه‌ای تحت عنوان حق ثبت نام یا کمیسیون از سفیران دریافت نمی‌شود.

۲. مشتری متعهد می‌شود کلیه بخش‌های مرسوله را در قالب یک‌بسته با بسته‌بندی مناسب و به‌صورت یک‌جا به سفیر تحویل دهد.

۳. مشتری متعهد می‌شود ظرفیت خریداری شده را فقط برای مجموعه خود استفاده کند و از آن برای ارسال سفارش دیگران استفاده نکند. 

۴. گنجایش استاندارد هر باکس موتور «دیجی اکسپرس»، ابعاد ۴۹x۴۹x۴۹ و وزن ۲۰ کیلوگرم است؛ سفیر «دیجی اکسپرس» امکان پذیرفتن سفارش با ابعاد و وزن استاندارد را دارد و در قبال سفارش‌هایی که دارای ابعاد، وزن و شکل غیرمتعارف هستند، مسئولیتی ندارد.

۵. ثبت اطلاعات صحیح هر سفارش اعم از شماره فیش، مبلغ سفارش و اطلاعات مشتری و گیرنده در پنل کاربری «دیجی اکسپرس» بر عهده‌ی مشتری است.

۶. جهت استفاده از پلتفرم، کافی است مشتریان از طریق تماس با پشتیبانی اکانت کاربری خود را فعال، بلافاصله شروع به ثبت سفارش نمایند.

۷. صورتحساب در هر ماه یک بار به مشتری ارسال خواهد شد.

۸. در این سرویس، دیجی اکسپرس تنها تا شعاع ۳.۵ کیلومتر هوایی قابلیت خدمات رسانی خواهد داشت و چنانچه مقصد در محلی خارج از شعاع مذکور قرار دارد، مشتریان می‌توانند با رزرو سفیر ساعتی از شرکت تا شعاع نا‌محدود و به صورت اختصاصی از خدمات سفیر دیجی اکسپرس استفاده نمایند.

۹. سفیر موظف است پس از دریافت درخواست سفیر روی پنل کاربری خود، ظرف حداکثر ۱۵ دقیقه، در مبدأ حاضر شود؛ در صورت تخلف از این امر، شرکت «دیجی اکسپرس» مجاز است خسارت ناشی از ضرر به حسن شهرت پلتفرم «دیجی اکسپرس» را از سفیر مطالبه کند.

۱۰. سفیر موظف است پس از تحویل مرسوله از مشتری، نهایتا ظرف ۳۰ دقیقه مرسوله را به دست گیرنده برساند.

۱۱. سفیر می‌تواند یک حساب کاربری را در یک دستگاه مورد استفاده قرار دهد.

Scheduled Service (خدمات زمان بندی شده)

دیجی اکسپرس به واسطه تجارب سالیان متمادی ارسال بسته‌های دیجی‌کالا توانسته است به یکی از بزرگترین شرکت‌های لجستیکی جابجایی بسته (Parcel Delivery) در ایران تبدیل شود.

امروزه به کمک ناوگان گسترده مشتمل بر خودروهای کامیونت، وانت، سواری و موتور سیکلت، همچنین راه‌اندازی مراکز پردازش و مبادلات در سراسر کشور، دیجی اکسپرس امکان ارسال هر کالایی از کوچک به بزرگ به به سراسر ایران، در ساعات انتخابی مشتری فراهم ساخته است.

تحویل فوری (Same Day)

با توجه به تمایل بسیاری از مشتریان نسبت به دریافت سریع سفارش خود در فاصله کمی از سفارش، دیجی اکسپرس مبادرت به راه‌اندازی سرویس تحویل فوری نموده است.این امکان در حال حاضر صرفا برای مشتریان تهرانی در دسترس است.

تحویل فوری (Next Day)

در این سرویس، دریافت کالا در ساعات آغازین روز از فروشندگان انجام و بعد از پردازش و دسته‌بندی، در اولین بازه‌ی زمانی فردای همان روز به دست مشتری خواهد رسید.

این نوع تحویل در صورتی امکان پذیر است که فروشنده‌ی کالا را در اولین فرصت و در روز ثبت سفارش به مرکز مبادلات مشخص شده از سوی دیجی اکسپرس برساند.

تحویل اقتصادی

۱. چنانچه مشتری عجله‌ای جهت دریافت مرسوله خود نداشته باشد می‌تواند از این سرویس اسفتاده کند و مرسوله را ظرف چند روز آینده و با پرداخت هزینه‌ای اقتصادی دریافت کنند.

۲. در این سرویس کالا بین ۲ الی ۷ روز کاری به دست مشتری خواهد رسید.

۳. تغییر نشانی و ساعات تحویل می‌تواند منجر به تاخیر تحویل مرسوله شود.

۴. سرویس زمان‌بندی شده دیجی اکسپرس دارای ویژگی‌های ذیل است:

  • پوشش سراسری سراسر کشور
  • انتخاب بازه زمانی دریافت و ارسال مرسوله
  • ارائه از طریق API
  • ارائه از طریق پنل کاربری
  • قیمت‌گذاری منعطف و متناسب با کسب‌و‌کار
  • بدون هزینه‌ی راه‌اندازی و حق عضویت

تحویل حضوری

۱. در سرویس زمان‌بندی شده این امکان فراهم است که در صورت عدم حضور گیرنده در مقصد، کالا به هر یک از کمدهای گنجه یا محل‌های تحویل حضوری تسلیم شود.

۲. در این سرویس مشتری میبایست مکان یا کمد محل تحویل را در هنگام ثبت سفارش تعیین نماید.

۳. چنانچه مشتری پس از ثبت سفارش و انتخاب آدرس بخواهد گزینه تحویل حضوری را انتخاب نماید، میبایست این موضوع را به اطلاع پشتیبانی دیجی اکسپرس برساند، در صورتی که این موضوع امکان‌پذیر باشد، تغییر آدرس انجام خواهد شد. لکن چنانچه درخواست پس از خروج مرسوله از مرکز پردازش باشد تغییر آدرس به هیچ عنوان امکان پذیر نخواهد بود و مسئولیت عدم تحویل کالا به عهده مشتری است.

۴. در این سرویس مشتری تا ۲۴ ساعت از قرار گرفتن مرسوله داخل محل تحویل حضوری یا گنجه میبایست مبادرت به دریافت مرسوله نماید. در غیر اینصورت مرسوله به انبار عودت شده و مشتری میبایست مجددا با پرداخت هزینه ارسال، مبادرت به اعلام نشانی و ساعت تحویل نماید.

قواعد کلی سرویس زمان‌بندی شده

۱. دیجی اکسپرس با ارائه API و یا از طریق سایر روش‌ها به کسب‌وکارها امکان ثبت درخواست ارسال مرسولات را فراهم می‌کند.

۲. پرداخت هزینه حمل و نقل به عهده مشتری است و دیجی‌اکسپرس مسئولیتی در قبال تسویه حساب مشتری با هر یک از گیرنده یا فرستنده نخواهد داشت.

۳. بیمه‌ی مرسولات در صورت نیاز، به عهده مشتری است.

۴. در صورتی که حمل و نقل مرسوله نیاز به رعایت ملاحظاتی داشته یا کالا عرفا جز کالاهای لوکس و/یا گران‌بها باشد یا کالا شکستنی و یا جز موارد فاسد شدنی باشد، فرستنده باید این موضوع را به اطلاع دیجی اکسپرس برساند. خسارت ناشی از عدم اعلام نکات فوق‌الذکر و یا تعیین آنها به غلط متوجه فرستنده خواهد بود. مشتری باید آموزش‌های لازم در این خصوص را به فرستنده ارائه نماید.

۵. بسته‌بندی و نحوه آن به عهده فرستنده است و این موضوع میبایست از سوی مشتری به ایشان اعلام گردد. مشتری متعهد است فرستنده را متعهد به رعایت موارد ذیل نماید، در صورت عدم رعایت موارد ذیل در ارسال مرسولات و بسته‌بندی، مسئولیتی متوجه دیجی اکسپرس و سفیر نخواهد بود.

۶. فرستنده باید مرسوله را بر حسب نوع و اندازه آن و بر اساس ضوابط لفاف‌بندی مرسولات پستی که توسط پست جمهوری اسلامی ایران وضع و اعلام می‌شود، بسته‌بندی نماید.

۷. فرستنده میبایست برای ارسال مرسولات شکستنی و حساس از نایلون حبابی و ابزار بسته‌بندی مناسب استفاده نماید و فضای خالی داخل جعبه را به خوبی با کاغذ محافظ پر نماید.

۸. مشتری متعهد گردید سفارشاتی که یک ست نامیده می‌شوند را با اطلاع به دیجی اکسپرس و با بسته‌بندی صحیح ارسال نماید. منظور از ست یکسری کالای مشابه است که غالبا در یک بسته‌بندی قرار می‌گیرد. مثل یک دست استکان. دریافت خسارات ناشی از تقصیر دیجی اکسپرس در مورد این اقلام، صرفا به نسبت تعداد اقلام آسیب‌دیده قابل مطالبه است نه کل ست.

۹. مشتری متعهد می‌گردید ابعاد و وزن و ماهیت هرسفارش را به دیجی اکسپرس اعلام نماید. چنانچه سفیر دیجی اکسپرس پس از مراجعه به مبدا متوجه شود که مشخصات مرسوله با اظهارات مشتری مغایرت دارد، می‌تواند از قبول مرسوله خودداری نماید و مشتری باید سفارش جدید با مشخصات صحیح ثبت نماید.

۱۰. مشتری متعهد می‌گردید سفارشات نو و کارکرده را برای دیجی اکسپرس مشخص نماید.

۱۱. مشتری متعهد می‌گردید این موضوع را کتبا به اطلاع گیرنده برساند که دریافت مرسوله و امضا رسید دریافت به منزله اعلام دریافت صحیح مرسوله است.

۱۲. سفیران دیجی اکسپرس، شخصا حق دریافت هیچ گونه وجهی از فرستنده یا گیرنده را ندارند. مگر در صورت تغییر توافقات طرفین نسبت به دریافت وجه از طریق سفیران، که به موجب مکاتبات رسمی (ایمیل یا ارسال نامه به اقامتگاه) اعمال خواهد شد.

۱۳. ارسال مواد قابل احتراق یا انفجار همچنین اشیاء ممنوعه از قبیل مواد سمی، مواد شیمیائی، طلا، نقره، سکه، سنگ‌های قیمتی، اسلحه، مواد منفجره، مواد مخدر، مشروبات الکلی و هرگونه اشیاء و کالای غیر مجاز طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران، مشمول این قرارداد نمی‌گردد و دیجی اکسپرس هیچ‌گونه مسئولیتی در این خصوص ندارد.

۱۴. دیجی اکسپرس در کلیه روزهای سال و به صورت ۲۴ ساعته مبادرت به ارائه سرویس زمان‌بندی شده و پشتیبانی ۷ روزه و ۲۴ساعته خواهد کرد. در روزهای ۱ فروردین، ۱۳ فروردین و عاشورا، ارائه سرویس مقدور نیست.

۱۵. دیجی اکسپرس وظیفه‌ای نسبت به احراز هویت دقیق گیرنده نخواهد داشت و مسئولیت دریافت مرسوله در مقصد توسط گیرنده به عهده گیرنده است و چنانچه هر فرد دیگری در مقصد با ارائه کارت شناسایی گیرنده مبادرت به دریافت مرسوله نماید، مسئولیتی متوجه دیجی اکسپرس نخواهد بود.

۱۶. دیجی‌اکسپرس مرسوله را در مقصد و صرفا درب خیابان/کوچه به گیرنده تحویل خواهد داد و هیچ تعهدی مبنی بر تحویل مرسوله درب واحد نخواهد داشت.

۱۷. دیجی‌اکسپرس هیچ تعهدی نسبت به سفارشاتی که به صورت دستی به سفارش اصلی اضافه می‌شود را ندارد.

۱۸. با توجه به اینکه تمام سفارشات ثبت شده در پنل نیاز به بررسی (مبدا ، مقصد و نوع کالا) دارند، سفارشاتی که تا ساعت ۲۱ در پنل ثبت شوند next day پیکاپ خواهد شد.

۱۹. مشتری متعهد است به گیرنده این نکته را متذکر شود که کالاهای شکستنی را بلافاصله پس از دریافت از سفیر، در حضور ایشان بررسی و در صورت آسیب دیدگی به سفیر عودت نماید تا به انبار برگشت داده و ظرف ۲ روز بررسی و اعلام نتیجه گردد؛ در غیر اینصورت هیچ‌گونه مسئولیتی در خصوص ورود خسارت به عهده دیجی اکسپرس نخواهد بود.

۲۰. در مواردی که گیرنده، کالا را با آسیب غیر ظاهر دریافت می‌نماید، مشتری باید این نکته را به ایشان متذکر شود که ظرف مدت ۳ روز از تاریخ دریافت مرسوله، میبایست موضوع را جهت بررسی به اطلاع دیجی اکسپرس برساند؛ در غیر اینصورت مسئولیتی متوجه دیجی اکسپرس نخواهد بود. منظور از آسیب غیر ظاهر آسیبی است که در بسته‌بندی مرسوله نبوده و در وهله اول قابل مشاهده نیست.

۲۱. سفیر موظف است جهت دریافت (Pick up) یا تحویل (Delivery) مرسوله حداکثر دو مرتبه مراجعه نماید؛ در صورتی که گیرنده یا فرستنده حضور نداشته و به هر دلیل کالا تحویل کالا تحویل مقصد نشود، دیجی اکسپرس کالا را به انبار خود مرجوع و در زمانی دیگر با هماهنگی مجدد و بدون دریافت هزینه حمل مجدد، مبادرت به حمل و ارسال مرسوله می‌نماید. چنانچه این اتفاق مجدد تکرار شود، ارسال مجدد مرسوله با ثبت درخواست جدید از سوی مشتری و دریافت هزینه جداگانه صورت خواهد گرفت. مدت زمان نگهداری از مرسوله در انبار ۲ روز از تاریخ ارجاع کالا به انبار بوده و پس از آن سفارش کنسل و مرسوله به فرستنده عودت می‌گردد.

۲۲. در صورتیکه پس از پیکاپ، لغو سفارش به هر دلیل توسط فرستنده یا گیرنده و یا مشتری اعلام شود، مرسوله به فرستنده عودت داده می‌شود. لکن هزینه‌ی ارسال به طور کامل دریافت خواهد شد. همچنین در صورتی که سفارش به گیرنده تحویل شده باشد و به هر دلیلی باید به فرستنده عودت گردد، سفارش حمل و نقل مجددا باید از طریق دیجی اکسپرس در پنل ثبت گردد.

۲۳. ثبت درخواست ارسال سفارش از ساعت ۸ صبح الی ۲۴ امکان‌پذیر است.

امکان استفاده از خدمات دیجی اکسپرس بدون پرداخت هرگونه حق عضویت یا پیش‌پرداخت امکان‌پذیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات می‌توانید درخواست خود را از طریق تماس با شماره‌های اعلام شده و یا ایمیل مندرج در صفحه تماس با ما به اطلاع دیجی‌اکسپرس برسانید. همکاران ما پس از دریافت درخواست شما، در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.