آموزش اپلیکیشن DMS

دیجی‌اکسپرس امکانی را فراهم کرده که شما بتوانید با وسیله نقلیه خود، به‌صورت تمام‌وقت یا پاره‌وقت و بدون واسطه، کالاهای سوپرمارکتی دیجی‌کالا را به دست مشتریان رسانده و از این راه، کسب درآمد کنید.

شما می‌توانید با آگاهی از شرایط ثبت‌نام در دیجی‌اکسپرس و پس از ثبت‌نام حضوری و مطالعه آموزش استفاده از اپلیکیشن این سرویس یکی از سفیران فعال دیجی‌اکسپرس شده و با نصب اپلیکیشن اختصاصی این سامانه، فعالیت خود را شروع کنید.

از طریق اپلیکیشن اختصاصی DMS شما میتوانید سفارش‌های سوپرمارکتی را ارسال کنید.
ارسال سوپرمارکتی شامل بسته‌هایی است که حاوی انواع کالاهای سوپرمارکتی می‌باشد.
شما به عنوان سفیر سفارشات سوپرمارکتی مشتریان را درب واحد آنها تحویل می‌دهید.

آموزش اپلیکیشن DMS، ارسال سفارش‌های سوپرمارکتی دیجی‌کالا:

پس از ورود به نرم‌افزار DMS:
1_ لوگو نرم افزار DMS
2_ در این مرحله کد ورود به سامانه توسط همکاران هر شعبه در اختیار شما قرار داده خواهد شد.
4_در صفحه تایید سفارش ها تعداد سبدهای تخصیص داده شده به شما نمایش داده می‌شود.
بعد از دریافت کالا تیک تایید را ثبت کنید.
6_5_با کشیدن آدرس‌ها به سمت چپ به بخش اولویت بندی تحویل رفته و با کشیدن آدرس به سمت بالا و پایین طبق تصویر امکان تغییر و ویرایش اولویت مسیرها را خواهید داشت.
7_پس از اولویت‌بندی باید دکمه تایید را بزنید.
8_بعد از تایید نهایی اولویت‌ها، تمامی بسته‌ها از طریق بارکدخوان تحویل گرفته شده و در قسمت سفارش‌های باز قابل مشاهده است.
10_برای دیدن وضعیت پرداخت بخش کشویی را باز کنید.
وضعیت پرداخت و نحوه پرداخت در اینجا نمایش داده می‌شود.
11_ در این مرحله آدرس تحویل سفارش، جزییات سفارش، اطلاعات مشتری، تعداد مرسوله و وضعیت پرداخت قابل مشاهده است. توجه داشته باشید که استفاده از گزبنه “عدم ارسال” تنها در صورتی امکان پذیر است که با هماهنگی مسیول شعبه، کالا برای مشتری ارسال نشود.

 

12_ در این قسمت وضعیت تحویل همه‌ی سفارش‌ها قابل مشاهده است.
13_ در صورتی که در حین تحویل، کالاهای آسیب دیده یا در مرسولات تحویلی وجود نداشته باشد، با انتخاب گزینه ناقص، آیتم مورد نظر را انتخاب و از سبد حذف کنید.
14_سپس باید از دلایل موجود یکی از دلایل را انتخاب کنید.
15_بعد از آن هزینه و تعداد مرسوله کسر شده برای شما نمایش داده می شود.

 

16_با انتخاب گزینه تایید از این مرحله عبور می‌کنید.
17_از مشتری کد تحویل سفارش را دریافت کنید.
18_بعد از تایید کد تحویل, تیک سبز به تعداد سفارش‌های تحویل شده، ثبت می‌شود.

 

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*