شرایط و قوانین همکاری سفیران با دیجی‌اکسپرس

دیجی‌اکسپرس سامانه هوشمند ارسال مرسولات دیجی‌کالا می‌باشد و نام تجاری متعلق به شرکت نوآوران حمل‌ونقل چابک ایرانیان است. این متن با عنوان شرایط و قوانین همکاری سفیران ، در واقع توافق نامه‌ای بین دیجی‌اکسپرس و سفیران عزیر می‌باشد و کلیه مقررات آموزشی و قوانین لازم الاجرا را تشریح می‌نماید. در صورتیکه شما بازدید کننده عزیز یکی از سفیران دیجی اکسپرس می‌باشید، رعایت این قوانین و مقررات در خصوص شما صدق می‌کند.

ماده ۱) شرایط و ضوابط قرارداد

۱-۱) قوانین و مقررات آموزشی در رزرو بازه، بارگیری و شروع ارسال

  • سفیران پس از رزرو بازه‌های ارسال می‌بایست نیم ساعت قبل از شروع بازه در شعبه‌های مورد نظر حضور داشته باشند.
  • در زمان بارگیری سفارشات تمامی بسته‌های دریافتی را با اپلیکیشن خود مقایسه کرده و در صورت کم یا زیاد بودن بسته‌ها می‌بایست حتماً این مورد را به همکاران حراست یا هماهنگی یا مسئول فروشگاه اطلاع دهند. (در صورت تایید دریافت بسته و عدم اطلاع به همکاران تمامی مسئولیت‌ها برعهده سفیر خواهد بود.)
  • حداکثر مدت زمان مورد نیاز برای دریافت بسته‌ها از انبار ۳۰ دقیقه می‌باشد که سفیران باید در این مدت فرآیند دریافت مرسولات و بارگیری را انجام دهند. ( این زمان در سرویس تحویل فوری ۵ دقیقه می‌باشد.)
  • پس از اتمام بارگیری حتما بررسی شده و در صورتی که در بین سفارشات ایشان مرسولات پرداخت در محل وجود دارد حتما از همکاران شعبه دستگاه کارتخوان دریافت کنند. ( در خصوص ارسال در سرویس تحویل برنامه‌ریزی شده)
  • در صورت نیاز به لغو بازه‌های رزرو شده سفیران می‌بایست ۲۴ ساعت قبل از شروع بازه اقدام به لغو بازه یا شیفت انتخابی خود نمایند.
  • در صورت عدم امکان حضور در زمان ارسال می‌بایست دو ساعت قبل از شروع بازه موضوع به تیم پشتیبانی اطلاع رسانی شود.

۱-۲) قوانین و مقررات آموزشی در فرآیند ارسال مرسوله

  • در طول فرآیند ارسال سفیران می‌توانند مرسولات را بر اساس ترتیب آدرس‌ها مرتب کرده و سپس از طریق مسیریاب به لوکیشن مشتریان مراجعه کنند.
  • سفیران دیجی‌ اکسپرس می‌توانند قبل از رسیدن به آدرس مشتری با ایشان تماس گرفته و به مشتری اطلاع دهند که تا دقایقی دیگر به آدرس ایشان خواهند رسید اما در صورت پاسخگو نبودن مشتری حتما باید در آدرس و لوکیشن مشخص شده توسط مشتری حضور پیدا کرده و سفارش را تحویل دهند.
  • سفارش حتما باید به مشتری یا شخص تحویل گیرنده که مشتری در پروفایل خود اسم و آدرس ایشان را مشخص کرده تحویل شود.
  • در لاین گارانتی حتما در زمان تحویل سفارش باید از مشتری ” کد تحویل ” دریافت شود. (این کد برای تحویل گیرنده پیامک شده و در قسمت سفارشات درحال پردازش در پروفایل دیجی‌کالای مشتری نیز قابل مشاهده است.)
  • در صورت عدم دریافت کد تحویل و ادعای مشتری مبنی بر اینکه سفارش بدست شان نرسیده، مسئولیت جبران خسارت سفارش با سفیر خواهد بود.
  • به هیچ عنوان سفارش به همسایه، مغازه‌دار یا افرادی که در مجاورت محل تحویل حضور دارند تحویل داده نشود، حتی به درخواست مشتری. (تحویل به نگهبانی در برج‌های مسکونی یا ساختمان‌های اداری به شرط دریافت کد تحویل بلامانع است.)
  • سفیران دیجی‌اکسپرس برای سفارشات گارانتی، در صورتی که مشتری به هیچ وجه به کد تحویل دسترسی نداشتند می‌توانند کد ملی ایشان را دریافت کرده و در قسمت توضیحات یادداشت نمایند.
  • سفیران دیجی اکسپرس می‌بایست از برخوردهای نامطلوب یا درگیری لفظی با مشتری یا افراد حاضر در محل تحویل سفارش جدا خودداری کنند. (در صورت بروز این موارد، حساب کاربری سفیر مسدود خواهد شد.)
  • سفارشات حتما باید در محل مشخص شده توسط مشتری تحویل شود و از درخواست تحویل سفارش در محلی غیر از آن (سر خیابان، سر کوچه و غیره…) جداً خودداری شود.
  • نکته‌ی بسیار مهم: تمامی بسته‌ها می‌بایست در بازه‌ی زمانی مشخص شده (۳ ساعته_ دیجی‌کالا و ۳۰ دقیقه_ دیجی‌کالا جت) به مشتریان تحویل شده یا در صورت عدم حضور مشتری، در اپلیکیشن مرجوع ثبت شوند.

۱-۳) شرایط نهایی کردن ارسال و بازگشت به انبار

  • سفیران تنها در صورتیکه تعدادی از سفارشات خود را به دلیل ( عدم حضور، یا لغو از طرف مشتری و غیره… )، مرجوع کنند می‌بایست بلافاصله بعد از اتمام بسته‌ها فیزیک مرسولات مرجوع شده را به شعبه بازگشت دهند.
  • در صورتیکه دستگاه پوز به سفیر اختصاص داده شده می‌بایست بعد از اتمام ارسال، بلافاصله دستگاه پوز را نیز به شعبه مرجوع نمایند.
  • در صورت عدم تحویل بسته‌ها یا دستگاه پوز به شعبه و مفقود شدن یا آسیب دیدگی هر یک از این اقلام، جبران خسارت برعهده ی سفیر خواهد بود.
  • تمامی سفارشات دیجی‌کالا جت در صورت عدم حضور یا عدم دریافت مشتری به صورت سالم و بدون کم و کاست به فروشگاه مبدا برگشت داده شوند.

۲) تخلفاتی که مشمول اعمال جرایم و در شرایطی منجر به غیر فعال شدن حساب کاربری سفیر نیز می گردد.

  • رزرو و کنسلی بیش از حد بازه های ارسال
  • حضور بعد از شروع بازه در لاین گارانتی
  • بی احترامی یا درگیری با مشتری
  • بی احترامی یا درگیری با همکاران یا سایر سفیران
  • استفاده از برنامه های فیک لوکیشن
  • تبانی با فروشنده یا سایر سفیران به منظور ثبت سفارشات فیک یا اعتصاب
  • تعلل بیش از حد در ارسال سفارشات به منظور گرفتن سفارشات بیشتر در لاین آندیمند
  • سرقت سفارشات یا عدم تحویل کالاهای مرجوعی به فروشگاه
  • سرقت یا آسیب رساندن به اقلام و وسایل در آدرس مشتری
  • برهم زدن نظم شعب و فرروشگاه ها
  • عدم همکاری لازم با همکاران شعبه، پشتیبانی و عملیات
برچسب‌ها:, , , ,

دیدگاه کاربران

  1. ناصر کیانی صدر گفت:

    سلام وقت بخیر خسته نباشید من سفیر محدوده مهرشهر هستم خواستم ببینم تضمین درامد از تاریخ ۱۷/۹تا تاریخ۲۴/۹برای من واریز میشه یا خیر.سپاسگذارم

    1. پشتیبانی دیجی‌اکسپرس گفت:

      سلام و وقت بخیر، از طریق لینک زیر می‌توانید تیکت شکایت ثبت کنید تا همکارانم مشکل شما را در کمتر از ۲۴ ساعت پاسخ دهند.
      http://toilettime.work/complaint-form/

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*